Witamina D

Staram się czytać jak najwięcej literatury na temat zdrowia. Wiele z tych pozycji dotyczy witaminy D i przedstawia ją jako „cudowne” rozwiązanie dla każdej dolegliwości. Czy rzeczywiście tak jest? Zauważyłem, że niektóre sprawozdania w ostatnio pojawiających się artykułach są sprzeczne ze sobą.

Super odżywianie cz. 4. Życiodajne nasiona

Od tysiącleci ludzie wiedzieli, że w ziarnach, nasionach i kiełkach drzemie moc. Stosowali je nawet w celach medycznych. Nasiona kiełkowali już przed wiekami Chińczycy czy amerykańscy Indianie. Ich hodowla wywodzi się z Azji. Księga Rodzaju podaje, że zostały przeznaczone na nasz pokarm u zarania ludzkości.

Super odżywianie cz. 2. Owoce życia

Superżywność jest nazywana medycyną przyszłości. Rośliny należące do tej grupy są najbardziej skoncentrowanym pożywieniem. To bogactwo minerałów, witamin, enzymów, niezbędnych kwasów tłuszczowych i aminokwasów oraz wielu innych życiodajnych substancji.

Super odżywianie cz. 3 Orzechy. Zdrowe serce, jasny umysł

Orzechy zapobiegają chorobom serca i układu krążenia, cukrzycy typu II, pobudzają pracę mózgu i łagodzą stany depresyjne. To bogate źródło witamin E, B, A, C, PP, selenu, magnezu, potasu, fosforu, wapnia, żelaza, cynku, fitosteroli, polifenoli, błonnika, łatwo przyswajalnego białka i nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Super odżywianie cz. 1

Jedz tylko to, do czego nic nie dodano, z czego nic nie ujęto i co zepsuje się, jeśli nie zjesz tego natychmiast — nie bez racji głoszą propagatorzy coraz popularniejszej diety raw food. Kliniki leczące pacjentów w oparciu o surową, ekologiczną, wegetariańską żywność odnoszą na Zachodzie spektakularne sukcesy: pokonują choroby uznane przez współczesną medycynę za nieuleczalne.

Obserwuj nas

Dane adresowe

skrytka pocztowa 216
Bielsko Biała
43-300
Back to top